Skąd pomysł na Hytale?

Niedawno na pcgamer.com ukazał się wywiad z Content leadem Hypixel - Sean McCafferty. Opowiada tam miedzy innymi o narodzinach projektu Hytale. Wspomina o ograniczeniach, które minecraft nakłada na twórców modyfikacji, a tym samym na ich własnych programistów. Wiele rozwiązań musieli obchodzić niekoniecznie prostymi metodami przez stale napotykane blockery. Dlatego narodził się pomysł gry "od programistów dla programistów", która ma nie tylko znosić restrykcje nałożone z góry przez silnik minecrafta, ale również być znacznie bardziej "developer friendly".

Co to dla nas oznacza? Mniej więcej tyle, ze społeczność moderska powinna rosnąć w siłę już od samego początku dzięki znacznie większym możliwościom i lepiej przemyślanemu od podstaw API (interfejs dla programistów). Nic tylko czekać na cala fale kreatywnego contentu społeczności! 👌

Jeśli chcecie przeczytać pełen wywiad zapraszam na:
https://www.pcgamer.com/the-designers-of-one-of-minecrafts…/