Chcecie poznać zapachy roślin, które będziecie wąchali leżąc po przegranej z bossem? Mam szczerą nadzieję, że tak - przechodzimy do tematu flory!

Podstawowe rośliny

Nie będę dużo rozwodził się nad tym co pojawia się na poniższym concept art-cie. Pomyślmy bardziej co możemy z  wyciągnąć z przedstawionych rysunków. Odmienna kolorystyka może świadczyć o różnorodności biomów, które dobrze zapewne kojarzycie z Minecraft-a! Ja na pierwszy rzut oka widzę konkretne możliwości; spokojne pola, oślizgłe bagna, tajemnicze jaskinie, magmowe piekło (wulkany?), zalesione dżungle oraz tereny podwodne.
Ja najbardziej chciałbym zaszyć się w ciemnych jaskiniach oświetlanych jedynie przez roślinność, kryształy i latające robaczki 🤩


Wodny świat

Designerzy przygotowali dla nas masę, typowych dla mokrego środowiska, ozdób terenu. Na zdjęciu możemy zobaczyć Kweebecka łowiącego ryby pośród pałek i grzybieni. Ciekawym jest, czy będziemy mogli skakać po pływającej zieleni jak w Minecraft-cie.

Co do całkowicie podwodnych terenów, na pewno nie będziemy zawiedzeni! Możemy zauważyć, że podział na znane nam biomy nie dotknął jedynie lądu. Podczas podróży natkniemy się na przepiękne rafy koralowe na górzystym dnie, a z drugiej strony czekają na nas mroczne oraz tajemnicze statki obrośnięte glonami i zamieszkane przez niebezpieczne mutanty.

Drzewa i prefabrykaty

Jak już wspominaliśmy w artykule o generatorze światów; twórcy gry przygotowali dla nas ogromną ilość prefabrykatów. Lwia ich część to wszelkiego rodzaju flora. Sami zobaczcie jak wiele pracy musieli włożyć w ten projekt designerzy, abyśmy nie musieli podziwiać trzech gatunków drzew na krzyż ;)